שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

על מנת שתוכלו לקבל את תשובות לפניותיכם מהר ככל האפשר, ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות. אנא אל תהססו ליצור עמנו קשר בכל נושא או לקבלת מידע נוסף.

כל המוצרים שאנו מגישים הם כשרים. עם זאת, איננו מחזיקים בתעודת כשרות.

המלון מגיש ארוחת בוקר חלבית בסגנון בופה פתוח. עלות הארוחה כלולה במחיר. אין אפשרות להזמין חדר ללא ארוחת הבוקר.

כניסה מוקדמת כפופה לזמינות החדרים. אם החדר פנוי, נשמח להכניס אתכם מוקדם.
שימו לב כי זמן היציאה הרשמי הוא 12:00, עם זאת ניתן לבקש יציאה מאוחרת בשבת במחיר של 150 ש"ח (בכפוף לזמינות).
אם תרצו, תוכלו להשאיר את המזוודות שלכם בחדר האחסון המאובטח שלנו.

בחדרים שלנו אין מרפסת. עם זאת, אתם מוזמנים ליהנות תמיד מהחצר שטופת השמש בקדמת המלון.

לתשומת ליבכם, החדרים שלנו אינם מחוברים, אך אתם מוזמנים לאכלס מספר חדרים.

במלון ישנו חדר אחד מקטגוריה של חדרים זוגיים שנבנה לפי כל דרישות הנגישות ומתאים לאירוח אנשים עם מוגבלויות.
אתם מוזמנים לציין דרישה לחדר נגיש בעת ההזמנה.

תוכלו לבטל את הזמנתכם עד יומיים לפני ההגעה מבלי לשלם דמי ביטול. כל ביטול לאחר מועד זה יהיה כרוך בתשלום מלא.

איננו מאפשרים כניסה של חיות מחמד לבית המלון.

העישון אסור בשטח המלון לרבות בחדרים.

חניה ציבורית בחינם ממוקמת במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון (לפי הזמינות).